2011. december 31., szombat

BOLDOG ÚJ ÉVET!

Sziasztok!

Sikerekben, boldogságban gazdag Boldog Új Évet kívánok mindenkinek!

Ez az év vegyes érzelmeket kelt bennem, ha visszagondolok egy két momentumra. Voltak jó és voltak rosszabb napjaim, volt amikor nevettem és volt amikor sírtam.  Biztosan követtem el hibákat, s ha ezt felfedeztem megtanultam a leckét. Igyekeztem magamból a maximumot kihozni, a kitűzött célokat elérni. Önmagamnak megmaradni és így élni az életet.
Ez az év minden embernek mást tartogatott. Már csak pár óra és magunk mögött tudhatjuk és egy új és tiszta lappal nyithatunk egy új évre.
Kívánom mindenkinek, hogy erre az új lapra úgy írja meg életének egyik évét, hogy minden vágya és álma teljesüljön!
Ezúton szeretném az alkalmat megragadni, és megköszönni mindenkinek aki olvasta a történetem és véleményezte is. És persze szeretném megköszönni ezt a nagy látogatottságot is.
Még egyszer mindenkinek Boldog Új Évet!

1 megjegyzés:

  1. Viszont kívánom neked Zsömi!
    Remélem, ez az éved olyan lesz, amilyet szeretnél! Kívánom, hogy minden álmod teljesüljön!
    Soha se kelljen sírnod, és minden sikerüljön, amit kitűzöl magad elé!
    Újévi fogadalmam neked is leteszem: 2012-ben is hű olvasód, és véleményeződ leszek!
    Boldog új évet!

    VálaszTörlés