2013. augusztus 15., csütörtök

Betűkre fel - Maraton

Üdvözöllek Titeket Drága Olvasóim!


Először amolyan közérdekű információ: Ezt a bejegyzést már reggel szerettem volna nektek feltenni, de az időzítő nem működött. Nem tudom miért, úgy látszik nem vagyok egy technikai zseni :D

És akkor, hogy ezt megosztottam veletek, vágjunk is bele! Amint írtam először a Maraton részletei érkeznek majd! Nos igen, tudom nem most írtam azt a bejegyzést, de utána elutaztam itthonról és miután hazajöttem újra a gyakorlat mozgalmas perceit élvezhettem. Ahogy terveztem, ez most egy hosszabb Maraton lesz, nos sikerült is!
Tisztában vagyok azzal, hogy nyár ellenére nem érkezett annyi bejegyzés, mint ahogy kellett volna, sőt nem is sok igazán, de ennek nagyon sok oka van. Legfőképpen az, hogy az utóbbi időben nagyon rosszul osztom be az időm és amikor van is egy kicsi, nagyon fáradt vagyok. Na de most itt az idő! Nézzük is mire számítsatok!
Dobpergés itt a program:

PROGRAMAJÁNLÓ:

1. Utolsó Ígéret - 61. fejezet
2. Rose- 3. fejezet               
3. Beautiful - 5. fejezet        
4. Jégkirálynő                      
5. Utolsó Ígéret - 62. fejezet
6. Győztesek és vesztesek   
7. Blank Page - 6. fejezet    
8. Rose - 4. fejezet             
9. Utolsó Ígéret - 63. fejezet
+ ha a technika az én oldalamon fog állni, akkor kaptok egy plusz videót is.

( annyit elárulnék a videóról, hogy ez már rég elkészült, de majd ha elolvassátok az Utolsó Ígéret részeit akkor fognak bizonyos képsorok jelentést nyerni )

Igen elég sok minden készült el. Úgy terveztem, hogy kétnaponta fognak a frissek felkerülni, így nem lesz úgymond egyszerre annyi minden hirtelen a sokáig tartó bejegyzéstelenség után. Kis újításnak számít, hogy lehetőségetek lesz azonban mégis a kezetekbe venni az irányítást ha szeretnétek! Ajánlani fogok egy számot a bejegyzések során, amikkel azt éritek el, hogy a következő reggelen már az oldalon legyen a friss és ropogós másnapi program. Azt szeretném leszögezni, hogy nem határ, pusztán ösztönzés! ;)
Amint látjátok kicsit frissült az oldal is. Különböző fülek vannak, melyek a különböző történetekhez vezetnek. Ha az Utolsó Ígéret és a Rose című fülre kattintotok, akkor egy rövidebb ismertetőket értek el a történetekkel kapcsolatban. Remélem elnyeri a tetszéseteket és szívesen várom a véleményeteket azokkal kapcsolatban. A többi fül másik oldalakra vezetnek titeket. Ez azért van így, mert azokhoz a történetekhez másik oldal tartozik, de így mégis összeszedetten egy helyről el tudjátok azokat érni.
Más most hirtelen nem is jut eszembe, így akkor elkanyarodnék a történetekhez és azokról ejtenék még pár szót.
Utolsó Ígéret:
Most ugyebár három részt is olvashattok majd belőle. Elárulom nektek már nincs olyan sok hátra belőle, így az elkövetkező mozzanatok talán még fontosabbak lesznek. Óriási döntések és pont kerül minden végére. Van pár megválaszolatlan kérdés, apránként pedig ezekre is választ kaptok. Lesz egy új szereplő, akinek a képét már láthatjátok, ha a történet fülére kattintotok. Azt most nem árulom el mi lesz a szerepe egyelőre, de már a következő részben felbukkan! Most egy kissé viharos a két főszereplő kapcsolata, de ez is lezárul. Lehet így lehet úgy. Szóval amire számítanotok kell: Komoly döntések, új élethelyzetek, esélyek, változások. Hisz tudjátok, mindenért meg kell küzdeni, nem csak a csatát, a háborút kell megnyerni!
Rose:
Személyes hozzáfűznivalóm elsőnek is az lenne, hogy nagyon szeretem ezt a történetet. Különleges nekem. Van benne valami, ami szerintem felkelti az emberek figyelmét. Én legalábbis így látom. Jó persze megeshet, hogy én vagyok elfogult, de akkor így jártam.
Kezdenek apránként kiszivárogni információk, már ezekben a részekben is. Ha figyelmesek vagytok, egyre közelebb kerültök majd az igazsághoz, Rose igazi történetéhez. Valahol talán éreznek odabenn valamit, mind a ketten, de túl ingoványos a talaj mindkettejük számára. Ugyanakkor ott van egy kérdés is állandóan, hogy honnan ismerik egymást. De más is. Két cseppet sem egyszerű élet ha találkozik, még jobban összekuszálódnak egyes szálak. De lassan kibogozzuk! Ti pedig mindennek tanúi lehettek. Úgy érzem sikerült kis izgalmakat is belecsempészni a következő részekbe, remélem ti is így látjátok majd!
Jégkirálynő, Győztesek és vesztesek:
Úgy gondolom egyelőre a címek még nem mondanak semmit. Ha pedig már ezt kijelentettem maradjon is egyelőre ennyiben. :) Annyit elárulok, hogy az egyik szereplője Sebastian Vettel lesz, minden mást hamarosan megtudtok! ;)
Beautiful, Blank Page:
Igen. Ezeknek a folytatása nem éppen most érkezett. De mivel elkezdtem úgy gondolom be is kell fejezzem őket. Aki esetleg még most találkozik velük először azoknak íme egy rövid kis történetismertető:
Beautiful:
Létezik barátság nő és férfi között? Egy egyszerű kérdés, mégis másként látjuk ezt a dolgot, s adunk rá választ. Egy válasz, egy életre szóló döntés. Egy aprócska szó megváltoztathat több életet is. Talán ekkor döbbenünk rá, hogy a barátság szó, már nem ugyanazt a tartalmat rejti, mint korábban? Esetleg többet hordoz? De mi a helyzet a másik féllel? Ő is így érez? Vagy esetleg túl késő már mikor minderre rájövünk? Két barát sorsának, életének alakulását, most te is nyomon követheted!
Főszerepben: Sebastian Vettel és Ilke Hoffner ( Maggie Grace)
Blank Page:
A mögöttünk álló évek alatt számtalan dolog történik velünk. Vannak köztük olyanok, amiken még változtathatunk, de akad olyan is, amin nem. Születnek döntések, köztük életre szólóak is. Megváltoztathatják a saját, de a minket körülvevők életét is. Születhetnek titkok, hazugságok. De mi a helyzet akkor, ha egy megváltoztathatatlannak hitt döntést szeretnénk megváltoztatni?
Főszerepben: Christian Horner, Helen Beningfield (Julianne Moore) és Ethan Beningfield ( Liam Neeson)
Mindkét történethez videó is van, értelemszerűen a fülekre kattintva elérhetőek. Remélem akik most találkoztak velük először kedvet kaptak hozzájuk!
Amikor felkerülnek ezekből a folytatások kaptok egy rövid összefoglalót is, amolyan ami eddig történt címen.
Azt hiszem ennyiben ki is merül a tájékoztató. Tehát az első napi adag, holnap reggel várható és ha sikerül beállítanom valahogy az időzítőt, pontban 8 órakor fent is lesz. Amennyiben nem sikerül, amint hazaértem felteszem, maximum délután 2 órára. Amennyiben lesz még bármiféle tudnivaló, amit elfelejtettem esetleg most megosztani veletek, holnap megkapjátok!
Jó szórakozást és Jó olvasását!
Puszi:
Zsömi


2 megjegyzés:

  1. JUHUUUUUUUJ! alig vártam mááááár drága Zsömi!!!!
    Azt hiszem a következő napokra beszerzek nagy mennyiségben rágcsálnivalót és...és egy kis szemcseppet mert a monitor előtt fogok ülni egész nap és a betűidet falni! :D (ami ugyebár nem tesz jót a szemnek :D )
    Nagyon vártam már a maratont! :)
    Szép napot és Ölelés
    Ronie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon örülök neki, hogy ennyire vártad! Nagyon jó olvasni ezt! :)
      Csók és ölelés
      Zsömi

      Törlés