2012. február 23., csütörtök

Egy kis...

Sziasztok!

Hoztam nektek egy kis extrát. Ez egy videó, ami a történetről szól. Úgy kell elképzelni mint mondjuk egy előzetest.
Ez az első videó amit készítettem, így megeshet hogy nem lett valami profi. Kíváncsi vagyok, hogy  tetszik-e nektek. :)
Még két napig lehet szavazni kérlek titeket szavazzatok, érdekel nagyon kinek szurkoltok :)
Ami a friss részt illeti, holnap, de legkésőbb szombaton felkerül.
Jó szórakozást a videóhoz!
Puszi
Zsömi

Itt a videó:

9 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon örültem ennek az kis videónak is. Szerintem nagyon jó lett, ugyanúgy mint a történeted!! Remélem hamar hozod az új fejezetet!! Puszi

    VálaszTörlés
  2. szia.megleptél őszintén Zsömi :D nem gondoltam volna,hogy kapunk tőled videót a sztorihoz.:D de az igazat megmondva,szuper lett :D azok a kis idézetek nagyon tetszettek és a Sebis részek :D nagyon jó lett,kis ügyi vagy ;)
    vár nagyon várom a részt :D
    puszi:Reny

    VálaszTörlés
  3. Sziaa
    Fúú tök jó lett ez a videó:) nekem nagyon tetszett, gratulálok hozzá:) egyvalamit hiányoltam: a végéről a honlapcímet, hogy aki esetleg csak youtubeon talál rá a videódra, eljuthasson erre a szuper blogra ;)
    Puszi
    Dorililien

    VálaszTörlés
  4. Szia! Kérted, jöttem! :D
    Jaj, nagyon szép kis videó lett! :D Sok munkád van benne, ez látszik, és tudom, mennyibe telik egy ilyet összehozni, nekem is van gyakorlatom benne, és nagyon ügyesen megcsináltad! Grat!
    Várom már a fejezetet! :D
    Puszi: Dóri. <3

    VálaszTörlés
  5. hát,Drága Zsömi...azt kell,hogy mondjam,NAGYON DE NAGYON SZUPER!!! nem győzöm dicsérni:DD tényleg gartulálok...nagyon megérintett!!!most már teljesen világos a számomra,hogy nem csak írónak vagy tehetséges,de rendezőnek is(vagy,hogy is mondják..nem értek hozzá:D)ésés remélem nem felejtetted el,hogy jövőre MEGASZTÁR!!! :DDD
    sok pusziii (L)

    VálaszTörlés
  6. Szia!!!
    Látod mondtam én h ne félj és h tedd csak fel mert tök jó!!! De na hát látszik h mindenbe jó vagy ami kicsit fusztrál hisz egy szobában lakunk és azért rossz mindig a hátadban lihegni csak :D (DE AZÉRT SZERI (a rövidítést csak neked mert tod nem nagyon szeretek ilyenekte írni meg mondani))) Na jó ez már nagyon eltolódott így száz szónak is egy a vége JÓ LETT DE NAGYON!!!! :D

    VálaszTörlés
  7. Szia Zsömi :)
    Hát engem kirázott a hideg mikor láttam a videót. Nagyon jó lett olyan jó mint a történeted. Csak így tovább :)
    puszi
    Ivett

    VálaszTörlés
  8. Szia
    nagyon klassz lett a videó,még egy könnycsepp is szökött a szemembe... :)
    nagyon illik a történethez!
    és amúgy ennek a számnak mi a teljes címe??
    mert szeretném letölteni...
    és lenne még egy kérdésem,hogy valójában hogy hívják a Claire-t? :)
    puszi
    Melinda

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Melinda!
      Köszönöm szépen a dícséretet. :)
      A szám címe Hedley: Perfect
      És a való életben Megan Fox a női karakter neve.
      puszi

      Törlés