2012. február 24., péntek

Díj

Sziasztok!

Most még nem a folytatással jelentkezek! A blog egy díjat kapott amit Dórinak köszönök! Valamint köszönöm még Ronienak, Dorililiennek, Reninek és Bellsnek!

Szabályok: 
1. Köszönd meg
2. Másold le a szabályokat, hogy a te díjazottjaid is láthassák őket
3. Rakd ki a képet is a blogodra
4. Add tovább a díjat 5 embernek
5. Írj magadról / a történetről / a főszereplőről 5 dolgot /


Magamról:
1. Igazi sportfanatikus vagyok.
2. Sokat bolondozok.
3. Szeretem kiélni a kreatív vágyaimat.
4. Nem vagyok egy dalos pacsirta. :D
5. Imádtam, amikor Palik László kommentálta a futamokat. :)
(+1 /mert szeretem a ráadásokat/: Nekem van a legjobb lakótársam! ;) )

A történetről:
1. A történet egy nyári napon pattant ki a fejemből.
2. Amikor hozzákezdtem megírtam a bevezető rész és az utolsó részt.
3. Bár ez egy fanfiction, igyekszem nem nagyon elrugaszkodni a valóságtól.
4. Igazán a szívemhez nőtt és úgy veszem észre sok embernek tetszik. (aminek természetesen nagyon örülök)
5. Több szálon fut a történet és igyekszek mindig valami váratlant, egy csavart belehozni. (remélem, sikerrel teszem :D )

A főszereplőről:
1. Claire életét abszolút jellemzi ez a jelző: egyszer fent másszor lent.
2. Darabokra hullott az élete, amit igyekszik összeszedni.
3. Szüksége van támaszra.
4. Az édesanyjának tett ígéret megvalósításán fáradozik.
5. Néha saját maga nehezíti meg a dolgát.


 Az 5 személy akinek átadom:
Helena (www.acsabitozsakmany.blogspot.com)
Dzsordzsi (www.daisyandtheformula1.blogspot.com)     
Ronie (www.ronie-honeylife.blogspot.com)
Lissy (www.lissyblack.blogspot.com)
Angel (www.angeghost.blogspot.com)



4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm, hogy rám is gondoltál. Megérdemelten kaptad meg te is. :)

    VálaszTörlés
  2. ooh,de aranyoos vagy! :))
    Nagyon szépen köszönöööm!!!
    ésés mégegyszer gartula néked :))
    pusziii

    VálaszTörlés
  3. Szia
    Hát nem is tom ki a te lakótársad :D :D
    Érdekes az én lakótársam is szerintem a legjobb!!!
    Ja és gatula <3

    VálaszTörlés
  4. Juj, nagyon szépen köszönöm!! :):) :D

    VálaszTörlés