2013. április 1., hétfő

Játék határok nélkül (Sebastian Vettel)


Sziasztok!

Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánok Mindenkinek!
A húsvéti nyúl nálam is járt és itt hagyott valamit. Ezt pedig szeretném, most nektek adni. 3 oldalon 3 különböző írást olvashattok tőlem. Ezen kívül az alábbiakat:


És akkor most ejtenék pár szót erről. Ez nem az Utolsó Ígéret folytatása, ez egy teljesen más dolog. Egy részlet egy életből, egy szelet az ő valóságából. Van egy szó, ami ösztönöz: Talán. Annyit tudok mondani:  Talán valami kezdete, talán valami vége...
Nagyon szépen köszönöm a kapott visszajelzéseket, remélem ehhez is érkezik majd néhány vélemény. Kíváncsi vagyok mit szóltok hozzá :)
Jó szórakozást!
Puszi




Játék határok nélkül


Tudom, hogy a határok azért vannak, hogy ne lépjük át azokat. Ha megtesszük, akkor valami megváltozik. Talán már visszaút sem lesz. A határ egy jel, ami azt jelzi meg kell állni. Van, amikor nem foglalkozunk ezekkel, nem gondolkozunk el azon mi lesz akkor, ha átmegyünk rajtuk.
Azt hiszem, a határaimat feszegetem. Az élet minden területén.
Ha bárki megkérdezi tőlem miként élem meg az életem, talán a megfelelő szó a szenvedéllyel. Azt teszem, ami éltet. Az adrenalin mindennapi szükségem. Olyan vagyok, mint egy drogos, szükségem van arra, hogy ez az életem része legyen. Emellett minden másodlagos. Talán ez is a baj forrása. Ezért sem látom azt, ami ott van az orrom előtt. Talán ezért sem láttam az árulást. Elárultak. Ez kijelenthető. Az, akire támaszkodtam és az, akiben megbíztam. Elárult mindenki. Talán már ezért sem érdekelnek a határok. Ezek után már nem.
Felfogom az életem egy játéknak. Egy többszereplős játék egyik szereplője vagyok, aki éppen még bírja a játékot, de már nem sokáig. A karakter megfáradt, megeshet már nincs is helye a saját játékában.
Akárhányszor a kamerák elé állok és kérdeznek, megpróbálom önmagam higgadtságát megőrizni. Tudom, hogy mondtam olyan dolgokat, amik másokat is inspirálnak és ösztönöznek, tudom, hogy sokaknak példakép vagyok. Viszont úgy érzem ez a szeretet és támogatás már nem lesz elég ahhoz, hogy bírni fogjam ezt az egészet.
Most olyan, mintha megpróbálnám körbemagyarázni a nyilvánvalót és eltitkolni. De fölösleges. Úgy is kiderül, és ha tudja valaki avagy nem, akkor is ugyanolyan érzés, ugyanúgy fáj. Nem tud rajtam már semmi se segíteni. Csak nekik köszönhetem és megeshet egy parányit magamnak is.
Nem is tudom mit mondjak, a szavak nem elegendőek. Nem fejezik ki azt, amit érzek.
Van, hogy úgy érzem, szánalmas vagyok. Egyes emberek a pilótát látják bennem, aki állandóan mosolyog és rendben az élete, de ők nem látják azt, aki most vagyok. Eltörpülnék a szemükben. A saját szememben sem vagyok már ugyanaz. Nem azt látom, aki voltam.
Most pedig össze kell szedjem a gondolataimat, hisz be kell szálljak az autóba. Koncentrálnom kell és összeszednem magam, de nem megy. Csak az jár a fejemben, ami történt. Ez így nem lesz jó. Érzem. Nem hátrálhatok meg, hisz most fogom megkapni az adagom, ami az életemhez kell. Lehet azonban ez már csak múlt idő. Azzal nem csak azt vesztettem el, hanem egy kicsikét, ezt is. Már nem érzem annyira magaménak. Már nem is szükséges az életben maradásomhoz. Meredtem bámulok előre, de már nem olyan az egész, mint régen. Megváltozott minden.
Amikor eljött az idő, feltettem a sisakom és beszálltam. Beindítottam az autót, majd nemsokára már a pályán köröztem.
Említettem a határokat. Talán ha egyet átlépek, nem történik semmi. Talán csak egy tévedés, hogy minden határ átlépése rosszhoz vezet. Ebben a szóban láttam az ösztönzést: Talán. Mégis úgy tűnik hiba volt…

6 megjegyzés:

  1. Szia Zsömi!
    hűűűű :') hát rendesen megkönnyeztem. Ez nagyon szép lett, látszik, hogy teljes átéléssel írtad meg, nagyon jól át tudtad adni az érzéseket, faltam minden sorát, egyszerűen egy csoda lett, nem győzöm hangsúlyozni! :)
    Köszönjük, hogy vagy nekünk! :D
    Puszi: Dóri.

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    Kedvenc dalom egyik sorával kezdeném a hozzászólást: "Még, még, még, még, még, ennyi nem elég!" :D
    Szóval csodás lett, de még úgy olvasnám :P
    Nagyszerű gondolatokat vetettél elénk Sebastian személyében, olyanokat, melyekbe a rajongók bele sem gondolnak. Mi mindig az elégedett és mosolygós Sebastiant látjuk a kamerák előtt, mindig pozitív a kisugárzása, de igazából sosem tudjuk, hogy mi zajlik legbelül. Persze ő profi, hozzátartozik a hivatásához, hogy a magánéletét és a versenyzést külön válassza, de ő is ember.
    Bevallom, hogy nagyon szívesen olvasnék még egy folytatást, ha amellett döntessz, hogy megosztod velünk azt a határt, melyet épp átlépni készül.
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Most egyet kell ebben az egyben értenem Reny-vel, hogy ezt én is olvastam volna még, hisz ebből az érzelmeken kívül nem derül ki semmi! Remélem, hogy megírod, hogy mi volt az a bizonyos határ. Szerintem valahogy most ilyen érzelmek keveredhetnek Vettel fejében a múltkori futam után, hiszen ott is átlépett egy határt. Mi tényleg mindig csak a vidám sztárokat látjuk, de ami mélyen bennük van azt nem. Jó lenne ha MINDENKI méglátná azt ami nyilvánvaló, és a mégis a mélyen rejtőzik.
    Szia
    ui: az UI folytatása mikorra várható? :)

    VálaszTörlés
  4. Fhuuuu Drága Zsömi!!
    Nagyon de nagyon tetszett ez a kis húsvéti meglepetés!!!
    Annyira figyelmes vagy és kedves hozzánk,olvasóidhoz! :))) a történetről pedig...huuuhaaaaa háát nagyon de nagyon tetszett!tele érzelmekkel és gondolatokkal!!! Egyszerűen imádom ahogyan írsz,ahogy fogalmazol,ahogy beleadod szívedet-lelkedet minden egyes mondatba és szóba amit lepötyögsz!
    Igazából,bevallom öszintén nekem Ayrton Senna lebegett végig a szemem előtt,bár nem tudom megmondani,hogy miért...persze aztán eszembe jutott az is,hogy a Malaysian GP-n történtek után mennyire passzolhat(!) ez Sebastian Vettelhez,bár mint mondtam én nem őt láttam magam előtt... :) Mindezek ellenére én még olvasnám tovább! :) remélem folytatod! ;)
    Sok puszi és ölelés,Ronie

    VálaszTörlés
  5. Hűha!
    Végigolvastam én is ezt a kis szösszenetet... Végig az volt az érzésem, mintha Sebi saját maga írta volna ezeket a sorokat. Talán valahogy így érezhet Malajzia óta ő is... Talán.
    Mindenesetre nagyon tetszik, még mindig imádom, ahogy írsz!

    Puszi: Hooligirl

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Noss, nekem nagyon tetszett ez a kis szösszenet. :D Érdekes volt, Vettel szemszögéből egy ilyen futam előtti gondolatsort végigolvasni. Nagyon őszinte volt és érzelmekkel teli, bele tudtam magam élni az egészbe. A fejezetek elé is mindig szoktál írni egy ilyen "eltöprengős", mélyebb részt, és nagyon értesz hozzá, nagyonnn szeretem őket!:) Meg hát mindent amit írsz. :D
    Puszi
    Dorililien

    VálaszTörlés