2013. február 16., szombat

Válasz egy kérdésre


Sziasztok!

Jelen pillanatban nem az Utolsó Ígérettel jelentkezek. Hoztam nektek egy rövid kis szösszenetet. Egy kérdésre érkezik válasz, viszont ha elolvassátok megeshet, hogy mást láttok majd magatok előtt. Arra szeretnélek titeket kérni, hogy ha elolvastátok írjatok a bejegyzéshez, hogy milyen élethelyzethez, mihez tudnátok elképzelni. Vonatkoztassatok el az Utolsó Ígérettől, ha elolvassátok, bár ha valaki a történethez tudja párosítani az is érdekel. Rajtatok a sor! Most ti mondjátok meg mi történt!

Szeretném megragadni a szót és megköszönni az 54. fejezethez érkezett visszajelzéseket! Lentebb görgetve megtalálható az oldalon! :)

Jó szórakozást és várom a visszajelzéseket és az általatok elképzelt élethelyzeteket!
Jövő hét elején jelentkezek!

Puszi


Válasz egy kérdésre

„- Tudtuk milyen veszéllyel jár. Vállaltuk a kockázatot. Nyíltan megmondták, hogy 50-50% az esélyünk. De mi ennek ellenére akartuk. Legfőképpen ő. Tudtam, hogy ez minden vágya. Mégis mikor elváltunk egymástól láttam rajta is, hogy megfordult a fejében: Lehet, már nem látjuk egymást. Abban a pillanatban a hite elhagyta. Elnézést. – mondta, majd megpróbálta összeszedni gondolatait és saját magát. – Nehéz úgy várni, hogy nem tudod mi lesz. Lehet ez is, lehet az is. Én persze igyekeztem nem éreztetni akkor a félelmem. Muszáj volt erősnek lennem, de belül a valaha volt leggyengébbnek éreztem magam. De tettük, amit tennünk kellett. Kellett tennünk, amit elkezdtünk. Csak ekkor döbbentünk rá, lehet az az 50% nem is olyan sok. Pedig soknak tűnt elsőre, akkor mégis olyan volt, mintha szinte semmi lenne.
Ebből az egészből mi maradt? Több, mint amit elképzeltem, több mint…
A semmi nem helyes szó, hisz nem az maradt. Más kifejezés szükségeltetik, de jelenleg nem találom még meg.
Sokszor csak elsiklunk dolgok felett. Ha most mondok egy számot, például 20 jelent az bármit is? Nem tekintjük jelentősnek. Lehet, ebben az esetben itt hibáztunk mi is.
Azt mondta nekem valaki, lássak a dolgok mögé és ne a felszínt nézzem. Néztem, kerestem a mögöttes dolgot, próbáltam megérteni. Kerestem az okot, miért akarta. A felszín nem mutatott semmit, és mögé is láttam. Az addigi nyitott könyv most hirtelen bezárult előttem. Ettől megrémültem.
Nekem e nélkül is tökéletes lett volna az életem, mert velem volt, de ő akarta. Erről nem volt hajlandó lemondani. Én csak meg akartam neki adni mindezt. De meghátrált, a végső pillanatban elbizonytalanodott. Meg tudom érteni. A szemei azt súgták, hogy menekülne legszívesebben, de nem tud. Akkor már nem futhatott el. Senki sem vethet semmit a szemére. Aki mégis ezt teszi jobb, ha előbb megpróbál a dolgok mögé látni. Tanulja meg ezt, ezt amit ő tanított nekem.
Viszont nem volt visszaút. Mindezek után mi történt? Arra a szavak nem elegendőek. Ha bárki rám néz mit lát?
                … több, mint bármi más.
Azt hiszem többet kaptam, mint akárki.”

3 megjegyzés:

  1. szia!
    hát őszintén nagyon elgondolkoztattál ezzel a kis szösszenettel és többször is el kellett olvasnom, hogy kikristályosodjon előttem valami "háttérsztori"-féle és ami nekem beugrott az a gyerekvállalás. egy gyerek, aki mondjuk vagy egészségesen születik vagy nem, és innen az 50-50%... a vége nagyon pozitívnak tűnik: többet kaptam, mint akárki. akkor eldőlt az 50-50% :) nagyon tetszett amúgy az egész, várok szívesen még tőled ilyen történeteket, mert jól elgondolkodtattál, ahogy már írtam:)
    puszi
    Dorililien

    VálaszTörlés
  2. Szervusz zsömi!
    MIkor először elolvastam,az jutott eszembe,hogy a pár gyermeket szeretne de természetes úton nem sikerül nekik valamiért,ezért a lombikbébi program mellett döntenek,aminek ugye mind tudjuk,hogy 50-50% esély van arra hogy a baba megfogan e vagy sem...ebben az esetben én azt hiszem megfogan és a férfi,a leendő apuka hirtelen rádöbben,hogy mi lesz most,félelem fogja el,úgy érzi nem készült még fel erre,viszont a szíve mélyén nagyon vágyik már rá....

    a másik ami eszembe jutott az a történethez köthető,miszerint Clairenek még is esélye lesz egy műtétre,aminek 50% esély van arra hogy túléli a műtétet vagy sem...Nagyon nehéz beavatkozás lenne ez...és ha nem ment volna bele Claire akkor élhetné az életét tovább a betegséggel de viszonylag sokáig,így pedig nagy az esély arra,hogy a műtét során meghal,de viszont,ha sikerül a műtét,akkor sem biztos hogy meggyógyul,tehát erre is 50-50% az esély,hogy a műtétet ha túléli gyógyult lesz e...

    Kiváncsian várom mi a terved ezzel a kis irománnyal! :) Puszillak,Ronie

    VálaszTörlés
  3. Szia Zsömi!
    Én a történethez tudtam kapcsolni ezt a kis részletet, bár nekem is többször el kellett olvasnom, hogy eszembe jusson valami :) Nekem is mondjuk egy nehéz műtét esete ugrott be, ha mondjuk Claire-t műtenék, és 50-50% lenne az esélye a sikerességnek, és épp ugyanannyi arra, hogy esetleg nem.. Még Christian is eszembe jutott, hogy Ő az, aki Claire mellett állna, és ezt minden nehéz helyzetre el tudom képzelni :)
    Mindenesetre érdekel, hogy ezt miért kérted tőlünk, mindenesetre elvarázsolt, ahogyan megfogalmaztad! :)
    Puszi: Dóri.

    VálaszTörlés