2013. szeptember 11., szerda

Sziasztok!

Amolyan közérdekű információkkal szeretnék most nektek szolgálni. Elárulom az utóbbi napokban nagyon sokat gondolkoztam. Azon, hogy miként és hogyan. De nem tudtam dönteni. Minden lényeges momentumot el akarok nektek mondani, de nem tudom hogy, merre alakuljanak a szálak. De azt hiszem döntöttem, talán ez lesz a végleges verzió. Jelenleg azonban előttem áll egy költözés és megannyi dolog, így nem tudom a héten tudok-e nektek bármit is adni. 

Egy kicsit szeretnék elkanyarodni ettől a történettől. Az elmúlt két napban segítséget nyújtottam egy ismerősömnek. Amolyan kutatómunkaszerűséget csináltunk. Azt vizsgálta az egész dolog mennyire is számít az első benyomás és az emberek mennyire ítélnek ez alapján. A teszt elkészült, ehhez pedig egy munkám is hozzájárult. Készítettünk egy fiókot és hirdettük magunk, majd egy meghatározott ideig vártunk.
Hamarosan megmutatom nektek mi volt az a teszt és ki tudja, lehet már ti is olvastátok :)

Miután elkanyarodásomon túlestem szeretnék az egyelőre bizonytalan lábakon álló folytatásról szólni. Elérkezett egy olyan pillanat amikor félre kell tenni a múltat és várni a jövőt. Viszlát múlt és jelen, helló holnap! Egy olyan holnap ami még félelmetesebb, mint amit el lehet képzelni,  amiben a százalékok és esélyek nem számítanak, mindenki egy magasabb rendű hatalom kezében van. Többféle megnevezése van, mindenki hívja annak, ahogy maga gondolja. De egy tudat megváltoztathat mindent.

A tudat, hogy van valaki, aki melletted áll csak még eltökéltebbé és erősebbé tesz téged, a kéz, ami a tiédet szorítja jelzi számodra nem vagy egyedül.

Úgy gondoltam megosztom ezt veletek. Nemsokára jelentkezek, addig is kitartást az elkövetkező napokhoz!
Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése