2014. szeptember 4., csütörtök

Egy régi hang újra szól...

Köszöntök Mindenkit!

Nehéz megszólalni. Rengeteg dolog kavarog most bennem. Mit is mondhatnék? Hol kezdjem? Ez a legnehezebb, elkezdeni. Hónapokkal ezelőtt hallottatok felőlem, akkor is csak egy olyan bejegyzést tettem nektek közzé, aminek az volt a lényege, hogy tartsatok ki mellettem én nem hagylak cserben titeket. Mégis megtettem ezt. Valamilyen szinten cserben hagytalak titeket. Amit ígértem nem teljesítettem. Most viszont itt vagyok, s remélem nem túl későn szólok már hozzátok.
Renegeteg minden történt velem. Annyi minden megváltozott, hogy hirtelen azt se tudom mivel kezdjem a számbavételt. Nagyvonalakban azt tudom mondani elvégeztem az egyetemet, és újrakezdezdtem egy másik helyen. Elköltöztem messzire, teljesen felfordult az életem. Új érzések kerítettek hatalmába, máshogy látom a mindennapokat.
Most pedig úgy érzem itt az idő egy új kezdetre, s ezzel együtt a folytatásra is. Megfogadtam én az leszek aki ha törik ha szakad befejezi azt amit elkezdett. Majdnem nem így lett. De ezt nem hagyhatom. Az ígéretem be akarom tartani, s remélem lesztek még akik elolvastok engem. Tudom nehéz lesz újra építkezni és szívből remélem leszek méltó arra, hogy újra a bizalmatokba fogadjatok, s amit írok nektek elolvassátok.
Egyelőre azonban egy picike időt kérek, hogy belerázódjak újra. Újra kell olvassam újra kell értelmeznem a gondolatokat, hogy sikerüljön elkapnom a fonalat. Egyelőre csak az Utolsó Ígérettel kapcsolatban ígérek folytatást, mindenképpen az lesz az a "mű" amit befejezek, s egyelőre újra nekiugrok. Időmtől engedve folytatódnak majd újra a többi történetek is és lassan mindegyiknek majd a végére ráteszem a végső pontot. Úgy szeretném az Utolsó Ígéretet nektek befejezni, hogy az méltó legyen. Ne összecsapott, hirtelen ugrunk az időben legyen, hanem minden a helyén legyen, a kérdések pedig megválaszolásra kerüljenek, hogy teljes egészében minden egy kerek egészet formáljon.
Arra szeretnélek még titeket kérni, hogy aki elolvasta a bejegyzést és esetleg ismer olyan személyt aki olvasta a blogot kérem szóljon neki, hogy újra érkeznek folytatások, egy régi hang újra szól!

Köszönöm figyelmeteket és türelmeteket, hogy ezt elolvastátok!
Ígérem, nemsokára jelentkezek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése