2014. január 30., csütörtök

A folytatásról

Sziasztok!

Immáron kijelenthetem, ezt a vizsgaidőszakot is sikeresen átvészeltem. Egyáltalán nem mondható, hogy varázsütésre megoldható volt minden akadály, de a befektetett munkának mindig megvan az eredménye. Eljött tehát a pihenés ideje, így ismételten van időm arra, hogy újra a folytatáson ügyködhessek. Viszont! Már említettem nem sok van hátra, az utolsó körökbe kezdtünk bele, ha élhetek ezzel a hasonlattal. Időm nem sokáig lesz már amit szabadon felhasználhatok, az utolsó félévem lesz az eddigi legpokolibb. Ezért most még készülök nektek valamivel. Azt már régen elhatároztam, ha törik ha szakad befejezem amit elkezdtem. Ez így is lesz! Ezt az elvem nem adom fel. Így miután mindent körbevezettem annyit mondok még nektek hamarosan jelentkezek, mégpedig nem mással, mint az Utolsó Nagy Dobással. Hogy ez mit is takar és hogy hány részt egyet avagy esetlegesen egy programot jelent ismételten, nemsokára kiderül.  Most összeszedem még a gondolataim és lefixálok mindent.

Ne feledjétek:

Utolsó Nagy Dobás


Hamarosan...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése