2013. december 24., kedd

Boldog Karácsonyt!

Drága Olvasóim!

Áldott, Békés, Boldog Karácsonyt kívánok Nektek!




Tudom régen jelentkeztem, ennek oka van. Nem csak én sokan tapasztaljuk, az elsődleges kötelezettségeink pl: iskola mennyire fel tudnak őrölni minket és mókuskerékké változtatni a mindennapjaink. Velem ez történt. Az utóbbi hónap nagy megmérettetés volt, fellélegezni sem volt időm igazából. Múlt hét pénteken egy rövid időre félretehettem a könyveket és jegyzeteket és pihenhettem, de a regenerálódás nem ment karikacsapás szerűen. Így ebből kifolyólag nem hoztam nektek friss fejezetet. Az ünnep alkalmával készülődésben vettem részt, segédkeztem.
Igyekeztem esténként folyamatosan visszarázódni ebbe a világba és megpróbálni írni. Ez viszont nehezebb feladatnak bizonyult mint gondoltam. Én viszont nem az vagyok aki csak úgy feladja, amit a fejembe veszek véghezviszem. Úgyhogy már nem kell sokáig várnotok a folytatásra. Némi finomítás kis csinosítgatás és érkezik. December 27-én reggel 8 órától elérhető lesz a folytatás!
Sajnos most szerény lett a Karácsonyom irányotokba és most nem hoztam nektek ajándékot! De kárpótollak majd titeket érte.
Zárásképpen küldök egy számot mindenkinek!

Hamarosan jelentkezek!
Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése